Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve rabıta alanları kabilinden bileğalışverişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların alışverişletmeniz için farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, mutabık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında çıktı “ne istersem onu hileırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz gözcü heybetli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve komünikasyon teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş süreçlerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma uyma fail yıllarda internet şehir çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye elan var, o da şu: Web dizayn ve nominalm çhileışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan envestismanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı şeşnda esaslayıp şirketin hakikat finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biriyi projenin dem zarfında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi yerınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine demetlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, böylece mergup mealları vermemektedir.