thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek bâtınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını horda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en hayırlı aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu temas noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı mirarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve uran özetler ya da iş özetleri için bilgi bâtınerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek adına açılmasını ve okunmasını yağdırmak bâtınin bedel çıkarmak eleştiri önem taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nispet çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nispet çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en zahmetlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve etüt bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video onaylamak, dâhilğinizi henüz bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en koskocaman içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile rabıtalantı tesis etmek bâtınin harika bir yan. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine iye olsa da tümü enikonu video/suret odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nite neşretmek istediğinizi her hengâm nazar önünde bulundurun ve buna bakılırsa yapılanma kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde anlamak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba aktif kullanıcıya iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma içtimai medyada evetğu kabil mesajlar gücük ve öz olursa dokunaklı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sadece metanetli bâtınermiş gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nispet çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, dâhilğiniz nişane kitlenizin yalnızç ve nispet kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sava bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kabil bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylelikle, kontrol neticelerinda henüz yüce sıralarda ve henüz kesif görülür, dâhilğinize yoğunluk geriışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web dâhilğinizde hayırlı açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme konusunda henüz yüce sonuçlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik bağlanaklar buyurmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir diğer yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya gelen her tıklama bâtınin ödeme kuruluşlır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koskocaman etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve rabıtalantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nispetını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Category:
Uncategorized

Leave a Comment