Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi dâhilin, dayanıklı çok bileğdavranışkeni kullanmaktadır. Oynak derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevküsefa, koca dirim standartları, rahatlık, yan, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni yahut zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın derç davranışını göstermelerini peylemek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai nişane, her dem daha bir tomar satış olmakla bile, umumiyetle, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara yeğleme edilmesini peylemek olabilmektedir. Bunlarla bile, firmaların toplumsal boyun adına yahut kendileriyle ilişkin çıhun herhangi bir düşünceyi müdafaa etmek yahut reddetmek adına mimarilabilmektedir. Cümle bu tarz şeylerin tasavvurı mimarilırken, en bir tomar önem taşıyan konu, inandırıcı bir şekilde davranışlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı davranışlenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen tasavvur kabilinden dolayı, insanları inandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sıkıntı, bazısı dem kullanılan oyuncuların toplum içinde sahip başüstüneğu konumla ilişkin olabilirken bazısı dem önlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Mukabillıklı diyaloglarla örülen tasarımların inandırma etmekten ırak olmasının bir özge sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbeyı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine daha çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere için daha azca inandırma edicidir. Sahnelerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle yahut ifadelerin yan aldığı reklam türleri daha çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan herhangi bir ağırlık unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, daha eforlü bir ağırlık yaratabilmek dâhilin, reklamlarda kullanılan gülmece, eğlenceli haller, koca dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze gerek bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, manzaralerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda savünü ettiğimiz ağırlık unsurları aslında akıllıca seçilmektedir. Lakin burada sıkıntı, onların kullanılma biçimi olmakla bile, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Fakat umumi olarak reklamlar inandırıcı yetişmek zorundadır. Bunun nispetle muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın ana şart şurtı nişane kesime seslenme kılmak, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya yapmak yetişkin marj sahibidir. Böylecene nişane kitle(ler) markayı ve ürünü daha çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).